Cursus Klanttevredenheid & Huisvestingskwaliteit

Een hogere klanttevredenheid resulteert in beter rendement voor vastgoed. Dit is direct te danken aan minder klachten en een langere verhuurperiode.

Te vaak stranden goede voornemens voor klanttevredenheid nog in de voorbereidende fase. De plannen zijn er, maar de uitvoer laat te wensen over. Het succesvol verhogen van de klanttevredenheid zit hem bij veel vastgoedbedrijven dan ook in de uitvoering.

Naast klanttevredenheid staat huisvestingskwaliteit. Logischerwijs zijn deze nauw met elkaar verbonden. Een hogere huisvestingskwaliteit (meetbaar aan bloeddruk, hartslag, stress-symptomen maar ook gemoedstoestand en gedragsproblematiek van gebruikers) betekent over het algemeen ook een hogere klanttevredenheid.

In deze cursus gaan we daarom aan de slag om deze twee zaken volledig te doorgronden. We leren over de verbanden, de ins and outs, en de ontwikkelingen van de vastgoedmarkt ten opzichte van klanttevredenheid en huisvestingskwaliteit.

Lesdelen

Deze cursus is opgedeeld in twee delen:

  1. Klanttevredenheid
  2. Huisvestingskwaliteit en gedrag

Leerdoelen cursus Klanttevredenheid & Huisvestingskwaliteit

  • Je raakt bekend met de belangrijkste factoren van huisvestingskwaliteit
  • Je leert over de invloed en inrichting van een gezonde woon- en werkomgeving
  • Je begrijpt het belang van klanttevredenheid, en leert hoe je hierop kunt aansturen
  • Je leert de kwaliteit en klanttevredenheid van huisvesting bepalen