Een hogere klanttevredenheid resulteert in beter rendement voor vastgoed. Dit is direct te danken aan minder klachten en een langere verhuurperiode.
Te vaak stranden goede voornemens voor klanttevredenheid nog in de voorbereidende fase. De plannen zijn er, maar de uitvoer laat te wensen over. Het succesvol verhogen van de klanttevredenheid zit hem bij veel vastgoedbedrijven dan ook in de uitvoering.
Naast klanttevredenheid staat huisvestingskwaliteit. Logischerwijs zijn deze nauw met elkaar verbonden. Een hogere huisvestingskwaliteit (meetbaar aan bloeddruk, hartslag, stress-symptomen maar ook gemoedstoestand en gedragsproblematiek van gebruikers) betekent over het algemeen ook een hogere klanttevredenheid.
In deze cursus gaan we daarom aan de slag om deze twee zaken volledig te doorgronden. We leren over de verbanden, de ins and outs, en de ontwikkelingen van de vastgoedmarkt ten opzichte van klanttevredenheid en huisvestingskwaliteit.
Lesdelen
Deze cursus is opgedeeld in twee delen:
- Klanttevredenheid
- Huisvestingskwaliteit en gedrag
Leerdoelen cursus Klanttevredenheid & Huisvestingskwaliteit
- Je raakt bekend met de belangrijkste factoren van huisvestingskwaliteit
- Je leert over de invloed en inrichting van een gezonde woon- en werkomgeving
- Je begrijpt het belang van klanttevredenheid, en leert hoe je hierop kunt aansturen
- Je leert de kwaliteit en klanttevredenheid van huisvesting bepalen
Beoordeeld met een 8,3
De cursus Klanttevredenheid & Huisvestingskwaliteit is onderdeel van de opleiding Vastgoedbeheer. De opleiding Vastgoedbeheer wordt door onze deelnemers beoordeeld met gemiddeld een 8,3.
Meer weten?
Uitgebreide informatie over deze opleiding? Download dan vrijblijvend de brochure.
Deze module is onderdeel van
Niveau | Hbo-niveau |
Aantal lessen | 6 Lesdagen |
Prijs | €3495,- excl. BTW |
Docenten
Sanne Kistemaker
Managing director, Muzus service design
Sanne is gespecialiseerd in het creëren van positieve, verrassende ontwerpen die tegemoetkomen aan behoeften van eindgebruikers. Producten of services die gebruikers de beste gebruikerservaring bieden, worden als het meest waardevol beschouwd. Door de gebruiker of consument te begrijpen, zijn of haar context te ervaren en te innoveren met de gebruiker, ontwikkelen Sanne met Muzus producten die nuttig en waardevol zijn en die passen in het dagelijks leven van de eindgebruiker.
Raymond Lescrauwaet
Eigenaar, Lescrauwaet BV
Sinds 2002 werkt Raymond in de sector gezonde leefomgevingen. Lescrauwaet BV realiseert samen met partners integraal gezondere woon- werk- en leefomgevingen in oa woningen, kantoren, kassen, stallen en fabrieken. Dit op basis van een verantwoorde levensstijl en een goed binnenmilieu dat voldoet aan bouwbiologische richtwaarden. Activiteiten zijn: metingen, adviezen en productoplossingen welke veelal in bestaande gebouwde omgevingen worden uitgevoerd.