Veelgestelde vragen

Gebruikersnaam/wachtwoord kwijt?

Uw gebruikersnaam en wachtwoord heeft u aangemaakt tijdens uw aanmelding. Indien u deze vergeten bent kunt u met uw emailadres via ‘inloggen’ een nieuw wachtwoord aanvragen.

E-mails/leerplan niet ontvangen?

Controleer uw spambox en voeg info@vastgoedbs.nl aan uw contactpersonen. Echt niks ontvangen? Neem dan contact met ons op via info@vastgoedbs.nl of 088-0910000

Zijn de opleidingen van Vastgoed Business School erkend/geaccrediteerd?

VastgoedBS-opleidingen zijn erkend en/of geaccrediteerd door relevante organisaties. Per opleiding wordt bij ‘Certificering’ op de opleidingspagina aangegeven welke dit zijn.

Kan ik een opleiding uitstellen?

Ja, u kunt kosteloos uw deelname verzetten en ook tijdens uw opleiding kunt u kosteloos modules overslaan en op een later tijdstip volgen.

Kan ik betalen in termijnen?

Ja, u kunt onze opleidingen betalen in 6 termijnen van een maand. De eerste maandtermijn is € 1000,- (ex. btw) en daarna het resterende bedrag evenredig verdeeld tot het volledige bedrag is voldaan. Indien u in termijnen wenst te betalen, kunt u dit aangeven bij ‘bestelnotities’ op het inschrijfformulier.

Wanneer is mijn lesmateriaal beschikbaar?

Zodra wij de betaling voor uw opleiding hebben ontvangen, zorgen wij ervoor dat uw lesmateriaal binnen een dag bij u thuis wordt bezorgd (boeken die niet voorradig zijn, worden nageleverd).

Wat zijn jullie toelatingseisen?

Vastgoed Business School hanteert geen toelatingseisen. Echter, wij adviseren u om u alleen in te schijven bij onze hbo+-opleidingen indien u beschikt over minimaal hbo-denkniveau en over de nodige ervaring in de vastgoedsector beschikt.

Bieden jullie ook engelstalige opleidingen aan?

Nee, al onze cursussen worden in het Nederlands gegeven en het cursusmateriaal is ook Nederlands.

Wat als ik tijdens mijn studie toch voor een andere cursus wil kiezen?

Geen probleem, afhankelijk van hoe lang u al bezig bent met uw studie, en het prijsverschil tussen de opleidingen, komen wij met een passende oplossing.

Wanneer krijg ik mijn cijfers, certificaat of diploma?

Deadlines voor het inleveren van opdrachten zijn (tenzij anders aangegeven) vastgesteld op 4 weken na de laatste moduledag. Vervolgens heeft de betreffende docent 2 weken om de opdracht na te kijken en met een cijfer te komen. Zodra de docent deze aan ons heeft aangeleverd, ontvangt u van ons digitaal uw modulecertificaat met cijfer (niet voor modules gevolgd vóór april 2019). Indien u de opleiding in het geheel heeft afgerond, dan ontvangt u het diploma tijdens de uitreiking of per post.

Staat uw vraag hier niet tussen? Bel ons op 088-0910000 of stuur een email naar info@vastgoedbs.nl